tisdag 23 oktober 2012

En bra dag

Bakade Oopsies och gjorde några små pizzor.
Recept: Separera 3 ägg och vispa vitorna hårt.
Gulorna vispas tillsammans med 85 gram Philadelphiaost och vänds ner i vitorna
Klickas ut i 12 högar och gräddas i 150 grader i ca 25 minuter.
 
                                   
Medan jag gräddade bakverken kom jag på att jag stängt av meddelandeljuden på mobilen. Nu fick jag se att både parkasen och ny EasyCAP kommit till ICA redan i går, så jag gick och hämtade paketen.
 
När jag var vid bankomaten såg jag att Apoteket hade gratis Drop in för Manikyr så jag gick in till Fenix och anmälde mig.
Det skulle dröja 20 minuter till min tur så jag hann precis hämta mina paket.
Så här blev resultatet trots att jag inte orkade vänta tills det torkat helt.
 
Det allra bästa i dag var ändå Parkasen. Den passade precis och verkar varm och go så jag är mycket nöjd.
CoolStuff verkar vara en mycket bra firma.
När jag berättade för dem om problemen med EazyCAP skickade dom mig en helt ny och nu funkar det problemfritt, förutom att själva ASUS-en har så lite minne att jag måste dela upp inspelningarna, men det är OK att göra.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar